piątek, 14 lutego 2014

168.

Mówiłam, że wszystko zbyt pięknie się układa.. Bo faktycznie nie mogę na nic narzekać (m.in bo kto ma takie szczęście i bez żadnego przygotowania zalicza najtrudniejszy egzamin. o.O Pedagogika - love. xD ) Pod każdym (prawie) względem jest idealnie. Idealnie tylko nie jest z moim zdrowiem... 40 stopni temperatury, grypa jelitowa, zabijający mnie ból brzucha.. - zastrzyki przeciwbólowe, stół pełen leków i przymusowa dieta, a raczej detoks pokarmowy. -.- Całe szczęście, że mam jeszcze week. i cały tydzień wolny! Sesja zdana, teraz jest czas na chorowanie.. :l paaaaraaanooojaaa. Nie mam siły oglądać telewizji, ani co lepsze nie mam nawet siły spać...umieram..


hmm?
;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.