wtorek, 4 lutego 2014

159.

Tak cholernie potrzebowałam rewolucji. I myślę, że w końcu z czystym sumieniem mogę powiedzieć : że właśnie nadszedł czas zmian - przełomów. Wiem, że jest zwyczaj, że zmiany zaczyna się od zmiany fryzury tudzież, ścięcia włosów, ale ja pozostanę tylko na małym joke na facebooku. ;p Moje przemiany będą nieco głębsze i pociągną za sobą o wiele większe skutki. Oby tylko wszystko chciało się układać jak dotychczas.

Fajnie, że dziś moje lanie wody na egzaminie z filozofii sprawiało mi nie małą przyjemność. Fajnie też, że dziewczynki wpadły na skromne, ale zasłużone piwko i fajnie też, że Pietruszka znów zapewnił nam show. Nie fajne jest to, że mimo to wszystko co jest fajne, doskwiera mi samotność i tęsknota. Tak, to stanowczo fajne nie jest.

taki żarcik :x wiadomo, nie rozstałabym się z moimi włosami :))
wyglądam na tych zdjęciach  jak troll z wielkim nosem, o.O kamerka...

jesteś moją Rewolucją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.