piątek, 31 stycznia 2014

154.

Oglądalność mego bloga w ostatnich dniach niepodważalnie wzrosła. Pytanie, czy jest to spowodowane mniej powszechnym stylem moich wypowiedzi, oryginalniejszymi zdjęciami czy po prostu mój blodzio stał się trendy polewkowy... -.-

Taka forma, jak dla mnie jest o wiele lepsza. Ja i moja ucieczka w metafory, grę słów i przekaz treści,zrozumiały dla tak nielicznej liczy osób.. Przez chwilę zapomniałam, że tak naprawdę prowadzę tego bloga dla siebie. Chore uzależnienie, sama nie wiem czemu to robię..

Kiedy tylko mogę utopijnie zatracam się w myślach. Zagłuszam ciszę, jaka zostaje w mojej głowie. Są to dość merytoryczne myśli. Zatracam się w Twojej głębi do cna. Analizując każdy ruch w moją stronę, badam na ile jesteś realią, a w jakim stopniu nie trafnym fatamorgana. 
nie chciałabym się obudzić.


ps. Nigdy nie zrozumiem dlaczego blog robi z szaro-niebieskich zdjęć brązowe.. o.O 
W niebieskości jest o niebo lepsze..

2 komentarze:

  1. :D znam odpowiedź na pytanie z naglówka, poprawna to ostatnia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie tak. Rozkoszny anonimowy zazdrośniku, buziaczki! ;*

      Usuń

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.