środa, 9 października 2013

94.

Nie może być non stoper dobrze... Dlatego też, okazuję się, że jestem chora. Bogu dzięki nie jest to nic poważnego, ale bardzo dokuczającego i uniemożliwiającego normalne funkcjonowanie.. kierwasztwarz. Jednakże planów nie zmieniam i jakoś przetrwam te dwa dni. Nie mogę doczekać się piątku, Kiw. ja nie jestem pewna czy wiesz na co się piszesz. ;D A tak z innej beczki to chyba powinnam założyć blogaska z poradami małżeńskimi tudzież partnerskimi. Wszystko fajnie tylko szewc bez butów chodzi.. x.X Życie... ,ale może skuszę się raz na jakiś czas na słodziaszne porady w tutejszych postach. 
A obecnie to ledwo siedzę z lapkiem na kolanach, obładowana kserówkami i przedzieram się przez dzieje Achillesa czyli Historia Wychowania w Grecji, zonk
Aaa... no i zapomniałabym. Cieszyć się czy płakać, że tyle ludzi czyta mojego blodzia? Hmm.. ciężko to stwierdzić. Chceta to się śmiejta, jednakowoż zainteresowanych zapraszam do zaglądania bo niebawem będą pojawiać się tu różnego rodzaju nowostki- niespodzianki i trochę zmienię dotychczasowy styl prowadzenia. (...) Mimo wszystko - dalej jestem szczęśliwa, o!

wroclawskie z Anitkiem. ;)*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.