poniedziałek, 21 października 2013

101.

Myślałam, myślałam, myślałam (...) i nie wymyśliłam o czym mogłaby być kolejna tematyczna notka.. Możecie macie jakieś propozycję? Problemy w związkach, z którymi nie potraficie sobie poradzić? Czekam na propozycję , a postaram się zmalować coś mądrego. :) 
Ja tymczasem odreagowuje stres i nerwy Eminemen, sernikiem i kaaaawą. Jest dobrze, no kurcze jest! Bo.. jutro konie, bo czwartek wolny, bo weekend znowu będzie szybciej, bo przyszły tydzień cały wolny czyli suma sumaru 10 dni wolnego. ;D Japierdzielęnoszniewierzę.. Tyleeeeeee czasu, że aż nie wiem co z nim zrobię. Znając życie to zapewne bez skrupułów przepierdzielę. :D mwahahahahaha. A wracając do złych rzeczy, to kiedy się denerwuję rosną mi kaptury niczym kulturystce o.O kurcze może powinnam się wkurwić i pójść na zawody. ;D Jako, że jutro znów tylko jeden wykład lecę pobawić się zdjęciami. ;)) A no i jestem debilem roku, zrobiłyśmy z Kiw. ciekawe zdj., nie mogłam się doczekać kiedy przyjadę do Wro. bo byłam pewna ,że tu mam kabel i co... kupa, kabel jest w domu. zonk150. No i to chyba na tyle moich obecnych wywodów. 
Czekam na propozycję na notki! :)

a tymczasem kilka słitaśnych fotuń z kameruni... xoxo.

nowa,wesoła pani Sofa.

eaym... mam ciemne włosy.. o.O

kafusiaaa.... <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.