wtorek, 8 października 2013

93.

Powracamy do żywych! Czyli posiadamy z Anitkiem internety! Wieeeelkie podziękowania należą się Maćkowi. Ach jaki ten świat mały! :) W skrócie.. wszystko toczy się w jak najlepszej hierarchii , ładzie i ogólnym porządku. Jestem szczęśliwa, wszystko idzie po mojej myśli a nawet lepiej! Ten week upłynął mi z misiami z Orłowca i koniowate baaaardzo na plus. W najbliższy wybieramy się z razem z Kiw. do Krzysia :)) A później jadę zobaczyć moich nowych, wrocławskich podopiecznych.. Jej, jeżeli to wszystko wypali to będzie znakomicie! 
Uczelnia i konie - brak czasu na głupoty, uwielbiam to! 


brakuję mi Piotrka... tylko tego do szczęścia absolutnego.

moja ukochana ponownie. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.