poniedziałek, 22 lipca 2013

47.

Wszystko się tak szybko zmienia.. Nie zdążę podjąć jednej decyzji, a już mam milion innych opcji i pomysłów. Ach... wszystko dzieje się bardzo szybko, nie mam czasu usiąść i spokojnie nad wszystkim pomyśleć.. Jutro jedziemy oglądać mieszkanko we Wro., co także może pozmieniać wszystkie plany.. Dobra wiadomość jest taka , że pan Krzysiu niebawem wpada. :) z zapasem wina i dobrym nastawieniem! Tymczasem oddaje się w objęcia błogiego snu, mam nadzieję, że taki będzie bo jakimś takimś trafem zjarałam się dzisiaj na zalewie :x 
ps. Dziękuję za wieczór. :)) 


ja oraz moja przyszła sympatyczna współlokatorka. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.