czwartek, 11 lipca 2013

36.

Znów wygląda to tak samo. Czekam. Od telefonu do telefonu. A jako że nienauczona jestem czekać ta sytuacja jest dla mnie bardzo męcząca. Mimo tego , że owe telefony są tak rzadkie i zaskakująco krótkie - cieszę się, że mam możliwość słuchania Twojego czarującego głosu, który przy tak dalekiej odległości działa na mnie ze zdwojoną siłą (xD) oraz mogę zobaczyć Twą stęsknioną buźkę - bezcenne.
Oprócz czekania na Ciebie istnieje jeszcze wiele rzeczy ,na które muszę czekać. Doprowadza mnie to do szaleństwa. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy mnie najzwyczajniej w świecie po prostu ratują.

yummy coffee.

Mynio na skajpaju. ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.