środa, 13 listopada 2013

113.

Zafajdany koński świat nie daje o sobie zapomnieć. Co najdziwniejsze prawdziwie parszywy jest w internecie i nie wiele mniejszy w mojej rodzinnej okolicy. Gdzie indziej , gdzie nie pojadę z Krzysiem witają mnie jakoś cieplutko. Fakt faktem debili nie brakuje, ale kto w tych czasach jest normalny..Przykre jest to, że ludzie w najbliższym otoczeniu zamiast się wspierać wbijają sobie noże. Cieszę się , że udało mi się wyrwać z tego błędnego koła, ale z drugiej strony jeszcze wiele mnie tam zostało i przykro mi patrzeć jak to wszystko rozwija się w złą stronę. Niestety, nie mogę zrobić nic. Ale siedzieć i przyglądać się tym bezsensownym dyskusją fejbuczkowym też nie mogę.. Och, jak dobrze by było , żeby zamiast zawiści panowała życzliwość, zamiast krytyki z niewiedzy, lojalne porady. Ludzie.. czym starsi tym głupsi. Czasem zastanawiam się czy to faktycznie wina internetu (bo takie miewam spostrzeżenia), ale potem uświadamiam sobie, że ludzie zawsze byli i będą kurwami. Koniec przekazu.

Bestyjki moje cudowne! <3
Maniuś taki słodki... :>



Najpiękniejsza dupcia świata! <3

<3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.