niedziela, 2 czerwca 2013

3.

Czasem naprawdę ciężko jest mi Ciebie zrozumieć. Wtedy mam wrażenie, że jednak prawdą jest to,że pochodzimy z dwóch zupełnie innych światów. Martwię się,że nigdy nie będę w stanie zrozumieć, a co gorsza zaakceptować Twoich, niektórych zachowań. Zazwyczaj,w takich chwilach upewniasz mnie, że jestem w błędzie i pokazujesz wszystkie istniejące pozytywy. Zazwyczaj to wystarcza..ale nie zawsze.

EDIT: Nawet moja wspaniała mama pociska na mnie i mojego Kondzia dis, fuck.
-  'Bo wiesz.. już  nasze dwie rodziny były w TV, szkoda, że w takich głupotach. Może teraz Ty będziesz." - mama
- "Ja nie będę w takich shitach, ja to z Colinem Farrellem." - ja
- " Ta... razem z Kondziem." - mama
No przecież nie wierzę. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.