niedziela, 30 marca 2014

193.

Sama nie wierzę ,że niedzielny wieczór spędzam we Wrocławiu.. o.O Oczywiście nie z własnych chęci, aczkolwiek.. No nic, rzadko wychodzi tak, że spotykam się z Krzysiem na pierwszy umówiony termin. ;D Wobec czego mam troszkę czasu całkiem dla siebie ^^ może uda mi się go nie zmarnować. xD Pobiegałam dzisiaj trochę dla zdrowotności i poprawy formy, co by razem z tą odchodzącą zimą zgubić to i tamto.. Tak mam ochotę żyć aktywnie! Najbardziej na świecie to pragnę trenować.. Szkoda, że możliwe jest to tylko w weekendy...
Obecnie najbardziej czekam na piątek, potem podwójnie na poniedziałek, a następnie czeka mnie miesiąc czekania i wymarzony odpoczynek! <3 cudowna perspektywa.

 cudowna Legnicka # Muzeum współczesne # prawie Marylin Monroe # kocham Agatkę!
 Łooooooosiemntaska Kasi # prezes tak bardzo taneczny # włosy tak czarne
 Japonia last minute # na ławce pan co do Holandii ze mną chciał # wiosna tak piękna
Eldo - I'm in love.mp3.
<3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.