wtorek, 25 marca 2014

188.

Nic tak mocno nie rozczarowuje jak mylne wrażenie, w które wierzysz. 
Jak długo można trwać w intrydze innych? Łudzić się, istnieć w zaczarowanym świecie. Myślałam, że choć mnie los oszczędzi i nie będę musiała doświadczać tego okrucieństwa, niestety. Dziwnie szybko miłość może zamienić się w nienawiść. Pożądanie w obrzydzenie. Wspomnienia dające uśmiech w te powodujące odruchy wymiotne. Nigdy w to nie wierzyłam. Aż do teraz, kiedy odczułam to na własnej skórze. Najgorsze uczucie na świecie. Kochać kogoś , kto istniał tylko w naszej głowie.
Jak dobrze, że mam już to za sobą... I nigdy więcej nie dopuszczę do siebie tego stanu!

cały mój świat potrzebuje psychologa, cały mój świat żeby stanąć na nogach..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.