piątek, 20 czerwca 2014

218.

                       I d e a l n i e. Jestem pewna, że nie muszę już niczego szukać.. cudownie! <3
I różyczki i odpoczynek i miłość i zabawa i park linowy i choćby zwykłe oglądanie serialu i picie piwa.. wszystko jest tak przyjemne, tak wyjątkowe. 

Jeszcze 2 egzaminy, a we wtorek ogłoszenie wyników z historii. Ześwirowałam, bo co noc śni mi się ta przeklęta hist.. :l A tymczasem mam ogromną chęć wrócić do rudego koloru włosów, z drugiej strony bardzo mi ich szkoda.. z kolejnej znowu chce zrobić z nimi coś szalonego (no bo kiedy jak nie teraz? :P ) , a z kolejnej lubię obecny mój kolor. Ha, to dopiero życiowe zagwozdki.. i oby jak najdłużej towarzyszyły mi tylko takie. :))

Całe życie takie poranki z kotem ^^

tęsknie za tymi chwilami.. 

Mam dość zdjęć z kamerki..
Ktoś/coś?
Mogę być foto. jak i modelką.. ale cokolwiek. 

5 komentarzy:

  1. Musimy się zebrać i coś tego... Tylko u mnie jeszcze egzaminy

    OdpowiedzUsuń
  2. TO CO MAAŁA SESJA W PLENERZE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiedząc z kim ciężko mi odpowiedzieć...

      Usuń
  3. zawsze chciałam mieć rudość na głowie - niestety nie bardzo mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak masz napisać coś żałosnego, to lepiej sobie oszczędź. To tylko świadczy o Tobie samym, nawet jak jesteś ANONIMOWY.